FAQ

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi er fuld forståelige overfor, at der kan opstå mange spørgsmål, når man overvejer en telt-løsning til et arrangement. Her på siden har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Så kan I blive endnu klogere på vores univers – og oplever I stadig tvivl eller har nogle specifikke spørgsmål, så tøv aldrig med at kontakte os. Vi svarer med glæde på alle spørgsmål

HVAD NU HVIS DET ER KOLDT?

Tipi-teltene er produceret til at stå i Lapland i -20 grader, og er derfor skabt til at stå imod koldt og hårdt vejr. Hvis vejret hælder til det kolde, så har vi varmekanoner, som kan varme tipi-teltene op, så ingen kommer til at fryse.  Afholdes festen i vintermånederne, er det vigtigt vi tager en snak omkring de forholdsregler der skal tages på aften. Snak med os omkring muligheden, og vi finder den bedste løsning til jeres behov. 

HVOR MEGET PLADS KRÆVER TELTENE?

Tipi-teltene varierer i størrelse afhængig af, hvordan vi sætter dem op. Som udgangspunkt kræver 1x Stratus-telt cirka 15x15m og 1x Cirrus-telt cirka 12x12m. Er jeres areal mindre, så tager vi en snak omkring hvilke løsninger der er. Læs mere omkring tipierne under siden ‘Tipi udlejning’ 

HVAD NU HVIS VI ØNSKER GULV I TIPIERNE?

Der kan lægges gulv i alle vores telte – og vi har flere muligheder I kan vælge frit mellem alt afhængig af underlaget. 

Kontakt os for at høre om muligheder der er mht. gulv til jeres løsning.

HVAD NU HVIS VI IKKE SELV HAR PLADSEN I EGEN HAVE?

Det sker selvfølgelig, at vi oplever interesserede, som ikke selv har pladsen i egen have, eller slet ikke har en have. Vi har forskellige steder i vores sorte bog, som vi anbefaler, og vi arbejder kun på at gøre listen længere. Læs under fanen ”Lokationer”

HVORDAN FUNGERER DET MED OPSÆTNING & NEDTAGNING?

Her skal I ikke bekymre jer om noget, vi sørger altid for både opsætning og nedtagning. Vi stiller senest op dagen før og tager det tidligst ned dagen efter jeres arrangement. Alle vores priser er altid inkl. personale til opsætning og nedtagning.

I HVOR GOD TID SKAL VI VÆRE UDE PÅ FORHÅND IFT. BOOKING?

Vi anbefaler alle, som er interesserede i at booke vores telte, til at tage kontakt og høre mere så hurtigt som muligt.

Typisk er vi godt booket op imod 1/2 år frem, så giv endelig lyd hvis I har en specifik dato i tankerne.

HVORDAN BOOKER MAN LUKUSTELTE?

Hvis I er interesserede i at booke Luksustelte til et kommende arrangement, så send os meget gerne en mail på info@luksustelte.dk. I mailen beder vi jer skrive hvilken dato arrangementet er planlagt til, hvor mange gæster I forestiller jer, samt hvor i landet det skal foregå. Efterfølgende vender vi tilbage, hvor vi sammen finder den bedste løsning til jeres behov. I er også altid velkomne til at ringe til os på telefon (+45) 60 226 226

TAGER I OPGAVER I HELE DANMARK OG UDENFOR?

Vi kommer gerne rundt i hele landet afhængig af, hvor jeres arrangement skal afholdes. Planlægger I, det skal være uden for landets grænser, så går vi gerne i dialog omkring, hvad der kan lade sig gøre her. Da vi kører med stor oppakning er der naturligvis begrænsninger for logistikken, men vi er altid parate overfor nye muligheder. Vi har blandt andet været i Skåne og opsætte telte til et bryllup i 2017, så hold jer endelig ikke tilbage, hvis I sidder tilbage med en idé til en lokation, som er lidt uden for Danmarks grænser.

OBS! Kørsel bliver altid beregnet separat med udgangspunkt i pr. kørt km fra vores lageradresse Snoldelevvej 11, 4030 Tune til adressen for opsætning af tipi-teltene. Bro- og færgeafgifter afregnes derudover.

HVAD ER VORES GARANTI HVIS I HAR FLERE FORESPØRGELSER PÅ SAMME DAG?

Vi opererer ud fra ’først-til-mølle’ princippet, og derfor er jeres booking først gældende, når I har indbetalt depositum og modtaget en skriftlig bekræftelse fra os. Vi gør jer altid opmærksom på, hvis der er flere forhåndsbookinger på samme dato som jer, så I har mulighed for at reagere hurtigt.

HVORDAN FUNGERER DET MED BETALING?

Når I er klar til at booke, tager vi et depositum på 30% af den samlede bestilling, og de resterende 70% 30 dage inden opsætningsdag for arrangementet.

Alle viste priseksempler er inkl. opsætning og nedtagning

Alle priser er ex. kørsel, som er 6,75 kr. pr. kørt km. fra Snoldelevvej 11, 4030 Tune.

Mail: Info@luksustelte.dk • Telefon: +45 60 226 226

Luksustelte v/MyMax Group • CVR 33597584 • © 2018 Luksustelte.dk. All Rights Reserved