SPÆNDENDE MESSESTAND MED TELT
Trademark Living ville skille sig ud ved den store messe TrendSet Munich i den tyske by München. Den danske virksomhed har specialiseret sig i unikke møbler og interiørprodukter med et råt, industrielt og vintage look – hvilket tipi telt universet passer utrolig godt ind i. Tipierne har det naturlige look med deres beige farve – hvilket passer ind i Trademark Livings møbelunivers.
Rundt på nimbus tipiens overdække dug var der hængt de klassiske lyskæder – hvilket gav messestanden en god glød og lys på de forskellige møbler omkring. Trademark Livings produkter er møbler, belysning og dekorative elementer, der ofte er lavet af genbrugsmaterialer og med fokus på bæredygtighed – hvilket også er Luksusteltes værdier. Deres karakteristiske stil kombinerer æstetik og funktionalitet – og deres produkter henvender sig til både private hjem og kommercielle rum.
BESKRIVELSE
Nimbus tipi
Trendset Munich
Messestand i Tyskland for dansk virksomhed
Fotos af Trademark Living
HVAD ER VIGTIGT VED EN MESSESTAND
Det er vigtigt, at have en spændende messestand for at tiltrække opmærksomhed. Messen er fyldt med mange forskellige udstillere, og en spændende stand skiller sig ud og tiltrækker opmærksomhed fra de besøgende. Dette øger chancerne for, at folk stopper op og engagerer sig med dit brand. Dvs. første indtryk, er standens udseende og præsentation skal helst give et godt første indtryk. En messestand der er interessant og spændende signalerer professionalisme, innovation og kvalitet, hvilket er afgørende for at skabe et positivt førsteindtryk.
Ved standen er det godt med interaktive elementer, som fx. demoer, konkurrencer eller teknologi, som kan øge besøgendes engagement og interaktion. Dette bidrager til at oplevelsen bliver interessant, hvorpå de besøgende husker din virksomhed efter messen. Er din stand interessant og spændende, afspejler den forhåbentlig din virksomheds branding og værdier, hvilket styrker brandkendskab og loyalitet – som til sidst kan være med til at indsamle flere leads, som selvfølgeligt helst skulle fører til flere kunder.
Det er vigtigt, at jeres stand er interessant i fht. konkurrenternes – for at skabe en god oplevelse for potentielle kunder, samt fremtidige netværksmuligheder med potentielle samarbejdspartnere og medier. Dette kan åbne op for nye forretningsmuligheder og eksponering.
Jeres messestand skal helst have en visuel appel – dvs. tiltalende med en tydelig branding og en attraktiv layout. Farver, belysning og skiltning bør være i overensstemmelse med virksomhedens image. Dens budskab skal være klart, så de besøgende hurtigt kan forstå, hvad din virksomhed tilbyder. Et klart og præcist budskab eller slogan kan hjælpe med at kommunikere dette effektivt.